joi, 24 aprilie 2014

Salata boeuf


Ingrediente:
- cartofi
- pui (eu am folosit piept)
- mazare
- morcovi
- muraturi (ardei si castraveti)
- maioneza (oua, mustar, ulei)

Se lasa la scurs muraturile (am folosit un borcan de ardei si unul de castraveti)
Se fierb carnea de pui (am pus doi piepti), morcovii si cartofii (un morcov la doi cartofi - am pus 14 cartofi si 7 morcovi). Dupa ce se racesc putin se taie bucatele mici, se adauga mazarea (eu am pus un borcan), iar muraturile dupa ce se toace sa mai scurg o data de zeama in pumn. Nu aruncati zeama scursa din muraturi pentru ca se poate adauga dupa gust.
Maioneza se face din galbenusuri crude de oua. La cantitatea mea de salata am folosit 5 galbenusuri cu 2 linguri de mustar, putin piper, sare si aprox un litru de ulei.

0 soapte:

Trimiteți un comentariu