joi, 24 aprilie 2014

Ratuste din oua



Ingrediente:
- 7 oua
- mustar
- pateu (eu am folosit de porc)
- branza
- masline
- morcov
- mirodenii
- scobitori

Se fierb ouale vreo 10 min, astfel incat sa se intareasca galbenusul. Se taie ouale pe lung, se scoate galbenusul si se amesteca cu mustar, pateu, sare si piper, pana se obtine o pasta (nu foarte moale, nu foarte tare). Eu am folosit jumatate dintr-o conserva de pateu mare si 3 linguri mari de mustar, dar se poate modifica dupa gust.
Ca decor am taiat cubulete de branza pe care le-am infipt in scobitori, masline ca ochi si morcovul pentru cioculet.
Am pastrat o jumatate de albus ca sa-l tai feliute pentru aripioare.
Dupa ce le-am umplut pe toate, mi-a ramas jumatate de compozitie pe care am pus-o intr-un castronel pe care l-am decorat cu feliute de masline.

0 soapte:

Trimiteți un comentariu